2020 - 02 - 28

Ongi etorri Bizkargi Musika eta Dantza Eskolara

Irailaren 6an “BIZKARGI” Musika eta Dantza Eskolak 2012-13ko ikasturte berriari hasiera emango dio. Bere eskaintza hauxe da:
Haurrentzako: Musika Hezkuntza Goiztiarra (0-2 urte)
Musika Tailerrak: (3-6 urte)
Dantza Tailerrak: (4-6 urte)

Gazteentzako: Musika Hizkuntza – Musikoterapia – Harmonia – Abesbatza – Euskal Dantza
Instrumentuak: Pianoa, Akordeoia, Biolina, Zeharkako,  Flauta,Klarinetea,  Saxofoia, Tronpeta, Tronboia, Perkusioa, Gitarra  klasikoa, Gitarra elektrikoa, Gitarra Baxua, Bateria, Trikitixa, Panderoa, Txistu, Alboka, Dultzaina, Txalaparta.

Helduentzako: Euskal Dantza -  Musikoterapia – Musika Hizkuntza eta Instrumentu guztiak.

Haurdunentzako: Musikoterapia

Irailean 3, 4 eta 5ean berriro irekiko da epea, matrikulatu nahi duenarentzat baina bakarrik plazak libre dauden gaietarako. Informazio gehio nahi izan ezkero, posta elektronikoaren bidez eskatu dezake: bizkargi@bizkargimusikaeskola.com eta lehenbailehen erantzuna eramango zaio edo 943-851070 zenbakira deituta.
IDAZKARITZAKO ORDUTEGIA: astelehenetik ostiralera, goizez 9:30etatik 11:30etara eta 16:00etatik 18:00etara.

Konta iezadazu