Bigarren hiruhileko ekintzen artean, garrantzitsuenetako bat musika tresna ezberdinen ezagupenaren inguruko ekintzak antolatzea da. Horretarako, Musika Eskolako ikasle eta irakasleen artean, 6-7 urte bitarteko haurrei aurkezten dizkie familia ezberdinetako musika tresnak. Baita,  interesa duen edozein adinetako beste guztiei ere. Ekintza honi, urtarrilaren 25ean hasiera emango zaio.
Hauek dira egingo diren aurkezpenak:
Perkusiozko instrumentuak., Zeharkako Flauta, Klarinetea, Oboea, Saxofoia, Tronpa, Tronpeta, Tronboia, Tuba. Biolina, Pianoa, Akordeoia, Gitarra, Gitarra baxua, Gitarra elektrikoa, Bateria, Trikitixa, Panderoa, Txistu, Txalaparta, Alboka.
Helburua: ikasleari, musika eskolan ikasteko aukeran izango ditun musika tresnak ezagutzea eta frogatzea da. Antolaketari dagokionez, bai irakasle edota ikasleen partaidetzaren bidez, musika tailerretako klase ordutegietan barne erakutsiko dira.