Hona hemen musika tresna ezberdinen ezagupenaren inguruko saioen argazkiak. Bertan ikusten dira Musika Eskolako 6-7 urte bitarteko haurrak familia ezberdinetako musika tresnak frogatzen. Saio hauek, urtarrilaren 25etik ari dira ospatzen. Oraingoz, ikasleek izan dute aukera ezagutu eta frogatzeko perkusiozko instrumentuak, zeharkako flauta, saxofoia, tronpeta, tronboia, tuba, panderoa eta bateria. Oraindik saio batzuk gehiago izango dituzte falta diren musika tresnak ikusteko.
Helburua: ikasleari, musika eskolan ikasteko aukeran izango ditun musika tresnak ezagutzea eta frogatzea da. Antolaketari dagokionez, bai irakasle edota ikasleen partaidetzaren bidez, musika tailerretako klase ordutegietan barne erakusten ari dira.