2016-17 Ikasturterako lehenengo matrikulazio epea, martxoaren 18an amaitzen da. Beraz,  apirilaren 4an irekiko da bigarren epealdia guztientzat:
apirilaren 4tik ekainaren 17arte (biak barne)
Bigarren epealdi honetan, matrikulazioa ondorengo ikasleentzako irekiko da:
A) Ikasle berria
B) Lehengo ikaslea izan arren, lehenengo epealdian ez da matrikulatu
C) Lehengo ikaslea izan arren, irakasgai bezala, bai Musika Hizkuntza, bai Dantza, bai Musika Tailerra, baita Instrumentu aldaketa edo berria eskatu nahi du.
D) Epe honetan, ikasle berriak nahiz lehengoak, aukera berdina izango dute. Hau da, lehentasuna inskripzio orriko zenbakiaren arabera izango dute.
Hauek dira ikasleek aukeran izango dituzten Taldekako gaiak:
MUSIKA HEZKUNTZA GOIZTIARRA (0-2 urte) – MUSIKA TAILERRAK (3-4 urtetik aurrera) – DANTZA TAILERRAK (4 urtetik aurrera) – MUSIKA HIZKUNTZA (7 urtetik aurrera) – HARMONIA – ABESBATZA – MUSIKA TAILERRAK HELDUENTZAK – MUSIKOTERAPIA – INFORMATIKA MUSIKALA (musika-partituren edizioa).
Hauek dira ikasleek aukeran izango dituzten musika tresnak:
Adar polifonikoa: pianoa, gitarra, akordeoia. Zurezko-haizezkoak: trabeskako flauta, flautina, oboea, klarinetea, saxofoia . Metalezko-haizezkoak: tronpa, tronpeta, tronboia, tuba, bonbardinoa. Perkusioa / Harizkoak: biolina.  Instrumentu tradizionalak: txistu, silbotea, trikitixa, panderoa, alboka, txalaparta.
Joera berriak: Teklatua – Gitarra elektrikoa – Gitarra baxua – Bateria
IDAZKARITZAKO ORDUTEGIA: (eskola-aldian): 9:30etatik 11:30etara eta 16:00etatik 18:00etara. Ekaineko azken astean: 9:30etatik 13:00etara.