Irailaren 7an “BIZKARGI” Musika eta Dantza Eskolak 2022-23ko ikasturte berriari hasiera emango dio eskaintza honekin: Haurrentzako: Musika Hezkuntza Goiztiarra (0-2 urte)
Musika Tailerrak: (3-6 urte)
Dantza Tailerrak: (4-6 urte). Guztientzako: Musika Hizkuntza – Harmonia – Abesbatza – Euskal Dantza
.  Instrumentuak: Pianoa, Akordeoia, Biolina, Zeharkako Flauta, Klarinetea,  Saxofoia, Tronpeta, Tronpa, Tronboia, Tuba, Bonbardinoa, Perkusioa, Gitarra, Gitarra Jazz, Bateria, Trikitixa, Panderoa, Txistu.  Helduentzako: Euskal Dantza eta  Musika Tailerrak.  Irailaren 5arte aukera izango da matrikula egiteko,  baina bakarrik plazak libre dauden ikasgaietan. Informazio gehio nahi izan ezkero, posta elektronikoaren bidez egin daiteke: bizkargi@bizkargimusikaeskola.com eta lehenbailehen erantzuna eramango zaio edo 943-851070 zenbakira deituta.

IRAILAREN 1etik 5arte IDAZKARITZA irekita egongo da, goizez 10:00etatik 12:00etara, eta arratsaldez, 4:00etatik 6:00etara.