BIZKARGI
Musika eta Dantza Eskola

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza,
Unibertsitate eta Ikerketa Sailak
baimendutako Musika eta Dantza Eskola.
Escuela de Danza y Música autorizada por el
Departamento de Educación, Universidades e
Investigación del Gobierno Vasco.

MUSIKA TAILERRA HELDUENTZAT

NORENTZAT: 50 urtetik gorako helduentzat.
MAIZTASUNA: astean 45 minutuko bi saio.
RATIOA:
10 pertsona.

HELBURUAK

• Zentzumen munduan murgiltzea, nagusien hurbileko soinu eta hotsen bidez entzumen bereizkuntza lantzeko eta indartzeko.
  • Eskema erritmiko sinpleetan oinarrituta pultsua eta erritmoa praktikatzea.
  • Gorputz adierazpena lantzea, mugimenduak inprobisatuz eta koreografia ezberdinak ikasiz.
  • Sormena bultzatzea, soinuak inprobisatuz, norberaren gorputzarekin edo instrumentuen bidez.

Gure tailerretan, musikaren onurak bateratzea bilatzen dugu, gure garun-eremu guztiak garatuz, aktibatuz eta indartuz, esperimentazio eta bizipen musikalaren bidez, musika maitatzen ikasiz eta hartaz gozatuz.
Bestalde, dinamika bati jarraituz, hainbat osagai nahasten ditugu: dibertsioa, gorputzaren ariketa eta aktibazioa, gorputz-perkusioa, erritmoak, eta esperimentazio musikala, gure emozioak ezagutzeko eta adierazteko azken batean, musika protagonista duen tailerrak dira.

cello